🌸5% отстъпка за всички нови клиенти 🌸
🚚Само до края на седмицата – Безплатна доставка за поръчки над 64.90 лв!🚚
Продължете към съдържанието
Home » Доставка

Доставка

Уважаеми клиенти,

Ние от екипът на Kilimche.bg се стремим да предаваме всички поръчки в рамките на 1-2 работни дни от тяхното получаване към куриерска фирма Спиди , като обработването им става по редa на тяхното получаване.

Можете да проследите вашите поръчки от линка по-долу.

Поръчките, направени през почивни и празнични дни се обработват в първия работен ден.

Напомняме, че всички недоставени пратки се съхраняват до 7 дни от датата на получаване, а всички отказани от получател пратки, ще бъдат върнати към подател по най-бързия начин.


Цени за доставка в България

При поръчка над 89.90 лв доставката е безплатна до офис на куриерска фирма Спиди.

Всички поръчки над 89.90 лв, направени в петък до точен адрес чрез куриерска фирма Спиди ще бъдат доставяни в понеделник, заради задължителната услугата “Точен час”която се заплаща допълнително по 3.60лв с ДДС. 

Ако клиента изрично желае поръчката му да бъде доставена в събота до точен адрес с куриерска фирма Спиди, ще трябва да заплати 3.60 лв с ДДС.

При поръчка под 89.90 лв. доставката с куриерска фирма до офис на Спиди е на цена, която е ориентировъчно изчислена на база цена и тегло на поръчаните продукти.

Връщане

Какво да направиш, ако искаш да върнеш или замениш продукт: 

Продуктът може да бъде върнат в срок от 30 дни от доставката му.

За да бъде осъществено връщанет е необходимо да се свържете с нас, използвайки данните по-долу.

Транспортните разходи за връщане сe покриват от купувача. Връщане на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните условия:

1) Продуктът трябва да е без каквито и да е външни следи от употреба. 
2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана – трябва да бъде изпратен обратно към нас в състоянието, в което е получен.
3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/. При наличие на картонена кутия при доставка, продуктите трябва да бъдат върнати в нея.
4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.
5) Да няма липсващи аксесоари – ако бъдат изпратени такива към самата поръчка

6)Връщане на килимче – Трябва да е сгънато правилно по очертанията, така както е получено.

Ако посочените по-горе условия не са спазени, си запазваме правото да откажем връщане. 

Фактури:

В случай, че желаете фактура, моля попълнете данните в “Допълнителни бележки” при попълването на данни за доставка. Ние ще издадем фактура до 3 работни дни и ще я изпратим на вашият имейл.

Моля пазете бележката от Спиди, тя се използва за касов бон, който трябва да се прикрепи към фактурата.

Свържи се с нас:

  • На лично съобщение в Instagram или Facebook
  • На тел. номер: +359 89 7353426
  • Email: [email protected]

След като се свържеш с нас, следва да обсъдим как би било най-добре за теб да процедираме. 

error: Защитено съдържание!
0
    0
    Вашата количка
    Вашата количка е празнаКъм магазина